just 10 days left.

Mornin'!
Ojjdå, klockan var fem. Hehe.

Så, idag var första dagen efter looovet. Det var som planerat tråkigt. Men ändå okeej. Inte så där asjobbigt som det kan vara vissa dagar iaf. Och nu blev min wampyr (som jag målar på bilden) äntligen klar! :D Ni ska få se den sen.
Min kudde jag broderade och sydde på syslöjden är också klar. Härligt! Den blev ändå rätt så lyckad. Tycker jag nog.

Nähä, nu ska jag ta och öva på fiolen innan jag åker till lektionen. Jag ska även försöka hinna börja på arbetet om min konstnär, Edgar Degas. Han är grym. Sant, promise!

Lowe.


hippielowe


mina missafärgade naglar. Nu  försvinner dom.
För det är omöjligt att ta ut linserna med dom
och att spela fiol med vibrato är inte heller så lätt.
That sucks, 'cause Iowe 'em!



translation:
School today was boring, bur rather okeey anyway.
I finished my wapire-painting (I'll show you later). I did also finish my pillow. I think it looks quite nice...
I'm going to cut my nails and do some homeworks now, before I'm going to my violin-lesson.
lowe.








Kommentarer
♥ Pillan

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNS FFS!!!!!!!! :D

2009-05-25 @ 18:23:04
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0