un jour quand j'ai suis très fatiguée -.-

Wooah.

Imon ska jag upp tidigt, runt halv nio tror jag. Ska på teater-repetition hela förmiddagen (från 10:30). Vi ska ha föreställning på tisdag nästa vecka... spännande, eftersom det är min första ever (om man inte räknar den i 6:an...)! Men kommer bli nervöst!

Idag i skolan var det nån som hade eldat i en paperskorg.
Brandkåren och polisen var där och snackade med alla elever. Jag var sjukt nyfiken, jag tycker sånt är jätte spännande.
Så när dom frågade; "Är det nån som har någon fråga", så ba sa jag;
"Vem var det som gjorde det (eldade)?"
Alla ba vände sig om  och tiita på meej och typ skratta. För det var liksom det dom hade försökt säjja, att dom inte visste vem det var men ville gärna veta. Tyvärr nådde det inte min hjärna. Jag var fööör nyfiken. *Hehe*.

Med broderiet är det bra. Det är klart (blev det i onsdags), men kudden är inte klar. Jag ska sy på spetsen, baksidan, stoppa den och sy igen. Men det hinner jag på onsdag (säjjer vi...) :D Åh, den kommer bli så fin. Hoppas jag.

Skriver om EuMeeting i helgen. Promise (om jag får datorn vill säjja).

Time to sleep!


felstavat / wrong spelled :@


translation:
Tomorrow, I've got theatre-rehersales for a play next Tuesday. I'm exited but scared, 'couse it's my firt play ever. I'm also kind of nervouse. But I think it will went out well :D
In school, there where a fireman and a police. 'Cause someone had put som fire into a dustbin. It was quite seriouse and very stupid. It's sooo un-neccesary. And I wanna know who did it. So I can kill him (her?). Or teach him a lesson at least.
With my needlework, I'm doing great. But the pillow will be finished in Wednesday morning. I hope.
I'll write 'boute EuMeeting this week-end, if mom let me use the computer.
Time to sleep!





Kommentarer
♥ LINNEA

SV: kollar du inte hans hemsida lr?

på fredag är han i linköping & jönköping och jag ska till båda ställerna :)

2009-05-16 @ 17:00:54
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0