intern Ullaredshumor (för Ullaredsälskare som mig).

Först en rolig sak som hände min kompis när hon var på Ullared igår:
Hon stod och tittade på underkläderna. Plötsligt kommer en kille fram och säger:
"Trosor är röda, kalsonger är blå. Men vad spelar det för roll, de ska ju av ändå!"
Sen bara gick han. Min kompis höll på att dö.

Nu kommer lite humor ifrån kvällens program; Morgan (på lagret):

"Ibland kommer mina kollegor in, som är arbetslösa, och då är man glad att man har ett jobb."


Morgan går bort till en gubbe som står och klipper gräset vid vägen: "Ursäkta, kan du vänta lite med att klippa? De håller på att spela in ett reportage här..."
Han kommer tillbaka helt nöjd och säger: " Det där var ekelt."

När han precis har suttit och läst klart tidningen: "Om man har tid över kan man läsa om tidningen..."

Kjelle (livsnjutaren):

Kjelle och hans familja ska åka hem. Intervjugubben frågar vad som har varit det bästa med Ullared.
Kjelle: "Groggen!"

Radiopratarna:

"Åh här är en sån där WC-anka. Ungarna gillar ju sånt med ankor och så. De sa säkert till sina mammor;
'Mamma, mamma, jag vill ha en WC-anka!'
'Vi ska inte ha nån WC-anka,' svarar mamman.
Och så slutar det med att de köper ett paket med fyra WC-ankor för 39kr."



en WC-anka



Kommentarer
♥ Natalie

vilken gullig liten blogg du har! :)

take care, puss! <3

2009-11-23 @ 23:14:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
♥ Mikki

HAHA, min va roligast ^^

2009-11-27 @ 21:15:35
♥ -Svar till Mikki

ja, det håller jag nog med om ^^,

/Z

2009-11-28 @ 12:46:04
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0