Årsresumé 2009, kap.1:4 (oktober-december)

OKTOBER


Var på födelsedagsfest @EmmaS': vi imiterade personer, åt fondue
& jag blev biten av en minivampyr!


Det var mycket lila läppenna, plugg och kallt väder.


Förälskade mig i knästrumpor & srumpebandshållare på riktigt.


Hund älskade (som vanligt) att öppna paketen åt familjens födelsedagsbarn.


Resultatet utav Måns-abstinens och datakunskap.


Var på Alexander Rybak's konsert och hamnade som av en slump bredvid Alex.


Hade första föreställningen med klassen, "drömprojektet".
I klippet är jag ett galet fan.


Bestämnde mig för att utveckla bloggen/skapa en ny version av den.
Inbillar att mig att jag lyckades lite, men sedan kom av mig.


Hocker åkte ur IDOL, men han var ändå bäst den kvällen<3 (och alla andra)








NOVEMBER



drömde en av de finaste drömmarna.


Jag blev kär i Ullared (programmet) och började dyrka Morgan.


Läste om och blev nykär i den otroligt vackra boken Twilight.


Happyland annlände med underbar musik!


Började göra videos à la Emma för att visa er vad jag hade på mig eller köpt.

____________________________________________________________________
Bella:
”You were right.”

Edward: ”I usually am – but about what in particular this time?”

Bella: ”Ditching is healthy.”

________________________________________gav er twilight-citat. 1 & 2.___



Var på TwiNight (fansträff) vilket var grymt roligt! Vann tre priser (skrivböcker).
Bra uppladdning inför filmen...


åsikter


Nästan hela månaden lekte livet; jag hade fina kläder, kreativitet, vampyrer
överallt och träffade många människor jag tycker om (bl.a. mörkerkurragömma
med kusinerna @m&m's).
I slutet av månaden hade jag dock lite utav en depp-period och allt var trist.


Första advent. Redan? :O I wanted this.


Gjorde otroligt användbara "halvvantar".



DECEMBER



fler.


Saknade havet och sommaren och Mellby.


Vi fortsatte med att ha fett naajsiga klassträffar lite då och då.


Var på JULKONSERTEN och såg Måns för 6:e gången. Grät glädjetårar efter.


CSI Rimbo!!





Det blev Lucia (luciatåget hade inga stjärngossar???) och jag gjorde pincurls
för första gången.


Tvingades i H1N1-sprutan och mådde skit efteråt.


Fick jullov och klädde granen.


Var på traditionsenlig julgröt!


Pyntade rummet såklart.
Jul överallt, men hann knappt ta in innan det var över.


Fin julafton. Julklapparna.


Åkte till Trysil över Nyår!


Del I, Del II, Del III. Finally.


Kommentarer
♥ Matilda

Älskar naglarna med det röda "blodet" så att säga .. :P



hoho

2010-08-01 @ 18:24:31
URL: http://matildamodigh.blogspot.com
♥ FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder :)

2010-08-01 @ 20:31:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0