17 again! No, I'm just kidding -it's for the first time.



Innan Taizé och hela denhär depressionsgrejen, då fyllde jag 17!!! Det firades med mina bästa vänner, såklart. Först bjöd jag alla på bio (eller okej, jag hade vunnit 4 fribiljetter) och vi såg såklart Eclipse för andra gången. Galet vad bra den filmen är :D Återkommer med recension.

När filmen var slut stack vi hem till Mikki för att sova över. Det blev som det blev med själva sömnen, så vi dygnade istället. Och det var första gången jag dygnade på riktigt, utan att fuska! Som vissa andra gjorde... Nåväl, nattens underhållning bestod till största delen av frågespel -mycket naajs firande allt som allt.


skjorta + kjol Myrorna's, skor 2hand, väska mamma's, jacka Company



då var det presenter. snyggt silvertejpat paket i vänster hand.


bland annat fantastiskt fint stjärn-nagellack!


cupcakes i Eclipse-tema, såklart.


det sorgligaste är att min önskan aldrig funkar =(


det blev även en hel del kropp mot kropp :D :D :D


Vi äger ut alla Mikki!

Kommentarer
♥ matilda

jätte söt outfit (A)

2010-08-19 @ 21:18:05
URL: http://matildamodigh.blogspot.com
♥ Mikki

ååh det va grymt kul.. även om vi inte hade nåt motstånd när vi körde kropp mot kropp. >.< dom andra får lära sig att släppa loss lite. ;)

(fy fan vilka fula bilder på mig.. :O )

2010-08-20 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0