våga vara feminist!

ÅHHH. Jag är helt helt helt insnöad på Gudrun Schyman och feministiskt initiativ och allt runt omkring det!! Oh Zusanna, vart har du varit de senaste 5 åren? Gudrun är så sjukt bra på att förklara allt som jag tycker. AHH jag är frälst! Glöm att jag är miljöpartist eller nått sånt skit:
-feministiskt initiativ är det enda rätta!


HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA!!!
ungefär det bästa eeeeveeeer :D :D


HAHAHHAAHHAHa, också satans roligt xD
Nour är coolast :D :D


MIHIHIHIHIH, humor humor :D :D


KÄRLEK TILL F! <3

Kommentarer
♥ Hanna

Jag tror att hon skulle vara en otroligt bra ledare för Sverige. Mm.

2010-12-19 @ 21:26:56
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0