BB.



Wohoo, hemma från Boda Borg! Vi konfaledare var där med alla (?) konfirmanderna. Hehe, dom var... inte så många. Hur som helst. Boda Borg är ett "äventyrshus" i Sävsjö där man ska klara olika banor. Varje bana består av ett antal rum. Man går in i första rummet, löser uppgiften där, och går vidare till nästa rum som också innehar en uppgift. För varje bana man klarar får man en stämpel på sitt kort. Det låter kanske inte roligt, men det är det! Jag har varit där runt 10 gånger och det är lika kul varje gång :D Kan rekomenderas.

Förövrigt har halva lovet gått nu, men trots det har jag massa kul kvar att göra!


Kommentarer
♥ iida

sv: haha nej jag vet faktiskt inte hur jag orkade... bara och kämpa;) men när man väl kommit igång var det bara kul :D

2010-02-18 @ 01:43:26
URL: http://iidamedtvai.blogg.se/
♥ Sarah

har nog varit där 2-3 gånger, älskade det.

kommer inte ihåg senast jag var där, men det va verkligen längesen ! :)

2010-02-18 @ 11:11:37
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0