save.







I fredags tog jag ett, vad Nadjii kallade det, "stort ekonomiskt steg".
Jag öppnade nämligen mitt första egna sparkonto! Jag har ju ett vanligt "lönekonto" nu, men jag ville ha ett där jag kan förvara pengar också... Så jag satte in alla mina besparingar, flyttade över massa från mitt lönekonto och skapade atomatisk överföring på 200kr varje månad, ifrån lönekontot.
Det känns mycket bra att äntligen ha fått ordning på det. Planen är att pengarna ska användas till kameraköp och ögonlaser.

PS! Jag har köpt en dator. Pappa's "gamla" lapptopp, fick den för 2000kr. DS.


Kommentarer
♥ eve

Welcome to the club! Eller hur känns det bra att ha ett sparkonto? Hoppas du får ihop till ögonlasern, det kostar bara sisådär 18.000 per öga! Good luck säger jag!

2010-02-28 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0