didhavedone.


torsdagsklädd: tights, jeanskjol från VILA, 2handskjorta, basker från Lindex.
rosetterna har jag fått av Nadjii<3


Ännu en hektisk vecka är över:

1. Började med att komma tillbaka till skolan efter lovet.
Träningen var inställd pga snö på taket, så jag körde frigörande yoga istället.
2. Virka, läsa, virka.
Teater-repetion som gick dåligt.
jag gjorde färdigt 2:a tavlan till vårsalongen.
Slutade äta kött på prov.
3. Satt med BILD-läxa om bitna bestick.
Vi tog OS-guld!!!
Pappa hämtade ut mina biljetter.
4. Skolföreställning med Kajsa-pjäsen.
Bugg på gympan -> träningsverk i högra vaden.
Gjorde färdigt mitt eiffeltorn i stress, 3:e bidraget till vårsalongen.
Det glittrade hela rummet.
5. Slutade skolan kl. 12.
Köpte en burk med fem godisbitar i.
Var kvar i skolan och räknade matte.
Gick med pappa till banken och öppnade ett sparkonto!
Köpte pappas gamla dator!!
Träffade Diddi vid biblioteket =)
Lämnade in mina tre bidrag (med värdelösa namn) till Vårsalongen.
Motionssimmade i någon slags trans ½timme.
SF med Hanna och Jossan, trevlig promenad hem.

Mitt liv börjar mer och mer likna organiserat kaos.

Men jag gillar det. (Det gör dock inte min kropp, den skriker efter sömn.)
Jag har inte ätit kött på tre dagar!


Kommentarer
♥ Matilda

Sv: tack, ja det är jätteroligt :D



Det var lääänge sen nu, hur är det med dej nu för tiden? =)

2010-02-27 @ 16:35:51
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/
♥ Matilda

Härligt!! :)

jodå, det är toppen :)

2010-02-27 @ 16:55:58
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/
♥ Erica

SV: Dropwaist är när midjan är förskjuten ned mot höfterna. Svinfullt enligt mig. Helt bedrövligt verkligen.



Vilken söt basker du har förresten! Kram

2010-02-28 @ 11:37:50
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0