Årsresumé 2009, kap.2 (lista)

Här kommer min lista. Jag vägrar att göra samma som alla andra, så jag tar den jag gjorde förra året. Så de så!


ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?

Mycket fint. Det finns såklart saker som skulle ha gjot det bättre (en specifik sak som hade kunnat ta det till oanade höjder!), men det har varit väldigt bra ändå.

Bättre än förra året?

Vet inte. Jag har varit lite gladare. Inbillar jag mig.

Höll du dina nyårslöften?
Såklart; inte äta godis & inte dricka läsk.

Någonting du aldrig kommer glömma från nollnio?

Det finns för många bra och fina saker för att skriva upp allt här, men t.ex:
ELON-middagen, hahahaha x), nervositeten vid intagningsprovet, European meating<3

Har du flyttat under år nollnio?
Nej. =)

Vilket är det bästa köpet Vilka är de bästa köpen du har gjort under året?
Jag kunde inte bestämma mig för en sak. För ett tag sedan lovade jag mig själv att inte köpa onödiga saker och att köpa så mycket som möjligt på 2hand. Och det har jag faktiskt hållt! Här är mina favoritköp:

'
2hand fynd från
Stockholm Stadsmission (65kr).
Älskar den! Och jag har använt den mycket, mycket.



Converse ifrån en random butik i Skillingaryd (95kr).
Jag har inte hunnit använda dem än, men de är så fina!



Min lille Piggly från Åhléns (69kr).
Så kort jag såg honom kände jag att honom måste jag ha!
Och han har legat på min fönsterbräda sedan dess.


Jag tycker även min 60-tals klänning från indiska, min vita välanvända basker från lindex och mina vampyrtröjor ifrån gina!

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
I början av året var jag lite försiktig, men nu vågar jag prova och exprimentera mer och mer för varje dag. Jag försöker ofta växla och mixa mellan olika stilar jag gillar. Vissa dagar blir det helt fail, men oftast så lyckas jag. Mycket färger, grönt, lite crazy, lite konstigt, klänningar, kjolar, strumpbyxor, knästrumpor & rosetter!

Har du hittat en ny låt som du älskar?

Nä, jag har hittat fler än en!

Isåfall vilken?
Kan inte bestämma mig, men denna är awesome:

Home - Måns Zelmerlöw <3


SORG&HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord?

Nej, och tack för det!!

Har någon i din släkt avlidit?

Inte vad jag vet (tack igen!).

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?

Min lillebrorsa. Kanske min lillasyster också? Eller Mikki? x)

Har du varit i slagsmål?

Med syskonen - många gånger. Men inte i något gängbråk direkt.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?

Yep. Mycket grejer.

Isåfall vad?

Inget speciellt som jag kommer på just nu, mer i allmänhet/i mitt beteende. Typ varit onödigt arg, bråkats, sovit för lite och sånt.

Har du skämt ut dig?

Yes man! Till exempel inför Måns. Jeeez...

Har du ljugit för en vän?

Ja. Men inte "för mycket". Så att säga mest vita lögner.

Har du gjort något dumt mot dina vänner?

Ja. Bråkat, snackat skit om dem och sagt lite för elaka skämt/kommentarer om vissa (allt detta ångrar jag!).

Har en vän gjort något dumt mot dig?

JAA. Kanske inte menat, men vissa små komentarer och ord har gjort ont. Slipttrade löften likaså.


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på?

I början av året gick jag i högstadiet på en tråkskola - Nu går jag på ett grymt gymnasium med förkortningen PB.

Har någon varit elak mot dig på skolan?

Jaa, lite. Men det är mest utfrysning, bortglömning/ignorarns och sånt. Inte elakt med flit. Ofrivilligt så att säga.

Hatar du någon på din skola?

Det finns en lärare som jag inte alls gillar. Men de jag hatar är mer personer på andra skolor eller jobbiga kändisar.
Fast det är sant, jag hatar ju männskligheten i allmänhet också.

Har du gjort något framsteg i skolan?

Ja - Jag fick nästan alla MVG (utom 3) i slutbetyg!

Har du haft alla rätt på ett prov?

Hmn. Tror inte det (det är väl omöjligt?).


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?

Ja!! Avin och fransmännen.
Min nya klass <3



Har du många killkompisar?

Nä, 1st. Eller nä, 2st faktiskt! Och sen har jag ju många gubbar...

Har du förlorat en vän?

Nä. Men tappat kontakten med några.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?

På sätt och vis, ja.

Har du gått bakom ryggen på en vän?

Nä. Inte med flit.

Har du ljugit för en bästa vän?

Vita lögner.


Kommentarer
♥ SANNA

SV: Okej! :) jag fikar och kollar på Let's dance med killen :) är allt bra med dig i kylan? =)



kram.

2010-01-08 @ 21:58:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
♥ marre

ja, den är skitsöt

2010-01-09 @ 00:12:44
URL: http://enprickimitten.blogg.se/
♥ E M M A

oj, har du inte ätit godis på hela 2009? :D det är sjukt starkt. :)

& den där piggy var riktigt söt! ((:

2010-01-09 @ 16:40:18
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0