disapointed.


2hand tröja

I onsdags var jag på bio. Jag förstår ärligt talat inte all hyper kring Avatar. Visst, själva Avatar-världen var fantastiskt cool. (Även om den inhöll en del läskiga djur.) Men ingen hade sagt till mig att det var en krigsfilm! Usch, jag som hatar krig och dumma dumma äckliga människor. På ett ställe var jag tvungen att blunda och hålla för öronen i fem minuter. Människor är så hemska. Den här filmen förstärkte bara mitt hat.

Jag hade förväntat mig så mycket mer.
Om man tog bort alla fula människor, men lät forskarna vara kvar, skulle filmen ha varit real much better.


Kommentarer
♥ marre

jag har inte själv sett filmen men den verkar lite överskattad, haha.

2010-01-31 @ 23:03:00
URL: http://enprickimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0