good ending.

Nu var det slut.
Jullovet vill säga. Det känns lite vemodigt. Men med tanke på att min klass är så bra så ska jag nog överleva. Jag har hunnit göra allt jag planerade detta lov (göra en fotobok, fira jul, åka skidor i Trysil, titta på filmer, träffa fina vänner, skratta, baka, ringa in det nya året & läsa. med mera.) och det känns gött! Jag känner att jag har fått ut mycket av det här lovet :D

T.ex. så har jag åkt pulka+varit på julfest idag. Och i måndags så hade jag HP-bio hemma hos mig. Fyra stycken tjejer (Mikki, Mirre, Nadjii & Eve) kom hem till mig och vi gjorde varma mackor. De blev bara lite brända ;D Sedan tittade vi på "Harry Potter och Halvblodsprinen". Vi hade massa morötter, gurkor, natcho-chips och dipsåser som snacks. Efter filmen spelade vi "Tjejmiddag" ett tag. Det var en helmysig hemmabiokväll med mina favoritgubbar!

Här har ni lite bilder på oss, dock inte ifrån i måndags. De är tagna på Nadjii's sweet 16 party i December förra året:

Såhär såg jag ut på sweet 16 partyt. Temat för festen var "New York,
New York" och klädkoden var "glamorous/feminine fashion". Så jag körde på
pin-curls, långklänning och handskar.



De här + Mirre var på HP-bio-kvällen i måndags.


som sagt, dehär var hos mig :D


på sweet 16 festen var vi lite crazy. som alltid.




Kommentarer
♥ Anonym

I'm liking your outfit! ;)

2010-01-08 @ 18:53:22
♥ Matilda

Vf kom inte namnet fram? O_O

Nu blev det ju en creepy kommentar ju!



aja. //Matilda var det i alla fall :P

Så otroligt high-tech jag är

2010-01-08 @ 18:54:51
♥ Svar till Matilda:

haha, weird x)

but thaaanks! ;D

//Zusanna

2010-01-09 @ 00:26:06
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0