If I were.

om jag var en färg
skulle jag vara grön

om jag var ett djur
skulle jag vara en fladdermus. eller en giraff.

om jag var ett nummer
skulle jag vara en åtta.

om jag var en sång
skulle jag vara... en av Måns låtar.

om jag var en sko
skulle jag vara min gröna converse med Måns-atograf!


om jag var mitt i en dröm
skulle jag vara med dig♥

om jag var en blomma
skulle jag vara en ros.

om jag var ett instrument
skulle jag vara en fiol.

om jag var ett klädesplagg

skulle jag vara en underbar klänning med tyllkjol.

om jag var en dryck

skulle jag vara hemmagjord citronsaft.

om jag var ett fotografi
skulle jag vara detta:


om jag var en känd person

skulle jag vara Amanda Jenssen.

om jag var ett väder

skulle jag vara lätt, virvlande snö.

om jag var en doft

skulle jag dofta kokos.


lånat av fina Emma.


Kommentarer
♥ Bögjävel

Haha BRYNÄS ;)

2010-01-25 @ 23:44:21
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
♥ Anonym

Kokos? d var en annurlunda doft, väldigt exotisk! jag skulle nog vilja dofta vår, frächt och blommigt ;D

Dagens komplimang: bra att du uppdaterar oftare, nästan alltid något nytt när ja kmr in här, + i kanten!

Ska bli asskojsigt att gå på bio imon oxå, ses då <3

2010-01-26 @ 16:57:49
♥ Anonym

postat av Nadjii ja!

2010-01-26 @ 16:58:54
♥ Svar till Nadjii;

haha, tycker du? ;D jag älskar det!

Tack så mycket du. jag har inte haft tillgång till eller inte fått vara inne på datorn så mycket. dessutom har jag inte så mycket tid till det längre. men jag gör mitt bästa! :D

håller med <3

//Z

2010-01-27 @ 10:24:52
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0