Stockholmsprylar.

När jag och Linda besökte Stockholm förra månaden,
då handlade jag för mycket pengar (med mina mått räknat).


Det finns ett underbart Myrorna på Kungsholmen.
Där hittade jag denna vackra magkorta tröja med rosor på 65:-


Ett lååååångt linne fann jag där inne också.
Fungerar förhoppningsvis perfekt som klänning i sommar 35:-


Inne på Myrorna's hängde även denna vackra morgonrocksliknande sak 65:-


Ett Zusanna-halsband helt enkelt. Snyggare IRL!
Från Stockholm Stadsmission (2hand).


Buttericks hittade Linda denna skylt, men hon fattade inte innebörden.
Så sjuuukt roligt, köpte den och gav i avslutningspresent till svärmödrarna.


I en utav mina gamla favoritleksaksbutiker fanns söta små, små djur.


Jag har börjat samla ihop till ett berlockarmband som ska reflektera en
del av mig. Vi hittade en pärlaffär som var rena guldgruvan.


Jag köpte även lite olika prensenter, (kan tyvärr inte visa upp här just nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0