Update från mitt liv:

-> Jag har åkt längdskidor och ger därför snön tillåtelse att smälta nu.
-> Just nu skriver jag slutet till 'berättelsen om pojken som fann flickan'.
-> När Alice i Wonderlandet kommer hit i 3D (tjugosjätte) så ska jag på bio!
-> Sköldpaddan till Jùlia är äntligen klar.
-> Jag hatar mig själv för att jag har valt bort Måns.
-> Tre kvällar i rad har jag teater-repetitioner där det gäller att jag är bra.
-> Har alldeles för många böcker på hög.
-> Jag är rädd för att det kommer att bli problem med vissa grejjer...
-> Idag har jag varit vegetarian i en vecka!!
-> På torsdag (till söndag) åker jag till fjällen med konfan.
-> Jag borde städa mitt rum och börja packa.
-> Och sova.





Kommentarer
♥ emma.

sv: jo jag tycker det ;)

2010-03-08 @ 10:58:16
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0