BIG Comedy.

Wooh. Igår var så SJUKT ROLIGT. Helt undebart kul.

Jag, Jonahtan och Erica var på BIG Comedy!

Komikerna var Felix Herngren, Robin Paulsson, Marika Carlsson, Henrik Schyffert, Adde Malmberg, Fredrik Andresson och Peter Wahlbäck (Rheborg var sjuk =/). Och sedan var det en tjej med tvångstankar också, minns inte vad hon hette. Herngren var väldigt bra, men Schyffert var faktiskt bäst. Robin är Robin och han är en av mina ikoner, men trots det så tycker jag att han är roligare i talkshowforumet (precis som Mede, hon är också bäst där!). Adde Malmberg kände jag inte till, men han var faktiskt sjukt rolig!

Det var väldigt hög nivå och vi skrattade konstant genom hela showen.
Det var faktiskt bättre än Raw
. Och då blev jag ändå överraskad av att Raw var så kul. Humor är verkligen bland det bästa jag vet, om inte det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0