negerbollen's dag.



Ja idag var det negerbollens dag och självklart måste man fira detta fina, underbara bakverk. Jag hoppas att ni också har bakat bollar i mängder som jag =) Dessutom har jag varit ute och sprungit elljusan idag, första gången det här året. Det var inte kul, men jag klarade det och ska försöka komma ihåg att jogga en gång i veckan framöver. Och nu när jag kan ha musik med mig så blir det faktiskt lättare!

Imorgon har vi nationella, precis som vi hade idag (fast icke samma ämne). Sedan får jag förhoppningsvis tillbaka mitt MatteB-prov. På eftermiddagen ska vi på teaterföreställning och dagen avslutas med en kväll @Jonhatan's!

Kommentarer
♥ Jossan

Sv:

GRYMT BRA ! :D haha

På bilden i mitten är det ett fel på vänstersidan av hans tröja, på det som är "vikt" fram från undersidan, en söm är borta där ;) haha

2010-05-12 @ 15:43:36
URL: http://jozzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0