la nattkamp.

Förra helgen var jag nere i Skåne på nattkamp. Det var sjukt kul!!!!

Nattkamp = en tävling där man går 1 mil på natten och stannar på olika kontroller där man utför uppgifter.
Vårat lag ägde ut alla andra. Vi kom först... bakifrån (plats 14 av 14 alltså). Galet skillat :D Och så hade vi finaste lagnamnet: Absolut random.
Helt sjukt vad jag älskar att vandra runt ute på natten.


motståndarlaget#1 med sina fula nattmössor!



Jennifer & Mikki åker buss


Zusanna skalar ekollon på buss, mycket roligt :D
(vackra naglar)


överglad bästis för han sitter ijämte Zusanna!!


tagga bära supertung packning 100 mil.


Pål kollar snett, Emma kollar rätt.


Fett bra konstruktion.


Någonstans mitt i skogen utanför Simrishamn.


Absolut Random.


Supersweeeeet.


min coolaste bild.


min näst coolaste bild.


saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0