himlen är tusen gånger starkare blå, rent oskyldigt.


[bio] Alla borde se denna film (som baseras på boken med samma namn). Inte på grund av att den var bra, utan med anledning av att den skildrar ett höginteressant ämne! Bra disskusionsfilm. Enligt min analys så är filmen en allegori på dagens samhälle.


[musikal] Den spelas i Nässjö med svensk översättning på all text och alla låtar. Blev kanske lite för mycket sjungade även för att vara musikal, men nä den var så himla bra ändå! Den var väldigt bra gjord och historien tyckte jag så mycket om att jag måste se filmen.


[bio] BRA film. Jag fann den mycket humoristisk! Historien var dock lite jobbig ibland, då jag hatar filmer som handlar om knarkligor (haha). Men åhhh, Bill är så vacker.

Kommentarer
♥ Anonym

Jag fick låna säsong tre av en kompis som tycker att jag ska bli förtjust i det! Jag har inte riktigt blivit besatt av det än, men det var bra!

2010-10-17 @ 18:11:56
♥ Johanna

RENT är verkligen världens bästa musikal!! Du måste se både filmen o den sista föreställningen på broadway som e filmad o oxo finns att köpa på dvd!! :D

2010-10-19 @ 20:44:23
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0