äntligen dax för bra lärare under min gymnasietid.

Jaha, och så idag gick man sin första lektionsdag...

DET VAR ROLIGT!

Tro det eller ej, men jag har tre bra lärare utav tre möjliga varje torsdag! Torsdagar kommer att bli en av mina favoritdagar tror jag.
Franska med en seriös men lite annorlunda skånsk vikare.
Filosofi (<3) med doctor House.
Natur med Svengrön, ungefär världens roligaste lärare utan att han vet om det själv.

Om resten utav lärarna håller samma standard så kanske alla dagar blir såhär bra och då kommer jag att vara glad hela veckan - varje vecka! (Om man bortser från läxorna som såklart kommer tynga ner en hel del...)


Kommentarer
♥ frida

åh, jag blev glad och började fnissa när jag såg ordet sven. jag tror att jag älskar honom.

2011-08-27 @ 17:39:32
♥ svar till frida;

hihihihi, jag också tror jag!

2011-08-30 @ 18:31:23
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0