första skoldagenenen

Wiiiiie, vi har börjat skolan!

Nä, så känns det inte. ÅHHHNEJTYPIIIIISKT!! är mer rätt beskrivning. För jag tycker att det känns skitjobbigt att gå mitt sista år i skolan. Studentdagen kommer närmare och närmare i superfart. Det gör mig så himla rädd. Vad ska man göra sen liksom?

Dödens karusell väntar, typ.

Och det är alla andra glada över. Förstår icke.


Fick information i klassrum & var i aulan där vi bl.a. sörjde Norge.


Slutade klockan 10.


Men hängde kvar i matsalen ett tag med Romrävs + Becca.

Tihi, kul att catcha upp lite lixom.

Alex är söt!


Och sen efter att ha hängt i skolan till halv två var det dax att återvända hem.


Kommentarer
♥ Alex!

Håller med! Jag sa nej när jag fattade vad han menade.. (studenten) har också panik över vad man ska göra sen.. fattar inte att alla är så glada över att bli arbetslösa.. :( Snyft..

2011-08-25 @ 15:38:54
♥ svar till Alex!!!

stackars oss som snart kommer tvingas leva vuxenliv :'(

2011-08-26 @ 00:17:38
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Nadjii

Du är så fin på fotot där du läser sms! :D

2011-08-28 @ 23:40:18
♥ svar till Nadjii;

tack <3

2011-08-30 @ 19:57:50
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0