två fina gäng.

I helgen har jag främst hängt med två av mina bästa umgängesgrupper;
Romrävs & min släkt =)

Romrävskvällen var trevliiig med smält glass, krossade marränger och kolasås. En fiiiiiiiin vacker intressant romantisk video tittade vi på <3

När det var dax att fira mormor på söndagen var tillslut alla kusiner där. Vi spelade kina-schack, och jag blev lite halvt rädd för psyket på mina kusiner. Konstiga ljud hela tiden, om man hörde och såg oss skulle man nog tro att vi befann oss på ett mentlsjukhus i en typisk amerikansk mental-sjukhus-film. Men det var kuuuul och vi är inte störda egentligen. Knappt.
Sen var vi ute på en liten hemlig runda och blev lite nostalgiska! snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0