morfar's fest @hembygdsgården.

Ja på trettondagen var det dax att fira vår fina morfar som blivit 80 år! :D


fint dukat, i äkta jul-anda


Jacke hälsar välkommen!


Barnbordet, Philip är alltid redo -kanon!


självklart fick jag mitt nummer.


spenat <3


fett fina tårtor som min syssling bakat


min favorit =)


proffsfilmaren i mitten!
och födelsedagsbarnet till höger!


bara för att en del av Jönköping har hetat mitt smeknamn


min gubbe :D


Kjelle från "Ullared" var på besök!


och Morgan <3
morfars present var nämligen en Ullareds-resa med släkten! :D


han fick även en jätterolig hemmagjord tavla utav en annan del av släkten.


DIAbilds-visning, så himla fint!


jag vann på min #23-lott, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0