bloggningsproblem.

Jag kan verkligen inte blogga. Eller kan och kan, men jag har inte hunnit och inte kommit ihåg. Jag har inte bloggat normalt på hela året. Det är inte meningen, jag tycker det är skitkul att blogga! Men jag har verkligen inte hunnit med det.
Nu har jag fullt upp varje dag fram till slutet av juni, men i juli någon gång ska jag försöka fylla på arkivet med allt jag har missat att blogga om, och så kan vi se om vi kan starta upp en normal bloggning till hösten. HOPPAS PÅ DET!




Imorgon ska jag få lite belöning för allt jobb och alla tankar och allt jag har klarat av på senaste, för imorgon åker jag till Skåne och träffar min älskade.
Vi
har snart funnits i sju månader.
Det bästa som har hänt mig.

Kommentarer
♥ Elsa Swärd Brattström

vänta nu... hur hittade du in på min blogg? är det där möjligen Oscar Legetth? vad världen känns liten ibland :3

2011-07-27 @ 16:53:44
URL: http://lebbigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0