Kräftskiva

Har varit på Kräftskiva i helgen = ) I mellbyh. Det var dom vanliga som var där - massa, typ tre familjer + sandahls. närmare bestämt var det: Jag, mamma, pappa, jacob, lina, jossan, ida, erik, mia, roland, beckmans, daniel, fredrik & christer. De duh ; ) 15 st asså. o så var vi där i mellbyh då.. först regnade det :/ fast det gjorde inte så mkt, för vi kollade ändå på film : ) bara komiska filmer, som erik sa.. haha , me det är ju bäst! ^.^ först "herr Böna" . Han är ju allmänt kul x) o sen "Morgan Pålsson - Världsrepoter" . Himlans mycket kul!! =D o sen "Simphsons the movie" . typ 5:e gången, men ändå funny . o sist.. hahahah!! "Svensson, SVENSSON" ffs. mycket bäst!! =D ^_^ iof mycket gaaamla avsnitt, men ändå vääldigt kuwl!!
Själva kräftskivan var la som vanligt. Vi pyntade, o dukade o åt.. namn!! : ) o så kolla vi på film dåva, o havet <33'3 dock lite kallt för att bada hela seej.. o så sprang jag lite, får inte glömma det. tog 2,5 bara, men ändock lix. oh, jaa.. så läste jag ut NEW MOON<333 helt otroligt. BÄÄST asså!! <'3333

här följer liite bilder dåva ; ) eeeeen.. yoy!!


fint pyntat va? ; ) Min gran-na hatt ^.^, Jag vann!! = )


The crefts , så att säjja. Hund i sin mössa : *


sen blev det fint  |Bara en nyponros : ]
(vet ej vem det
kan va på bilden)


havet havet havet!! <33 tell me 'boute a moore
beatuiful place , <'3
and I´ll come directly.


snäcks <3                                hund <'333


bäst!! <3





you´re the one and only, until destiny finds a "real" one for me! <3333



//hugs, an'kisses : *

Zusanna<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0