en påsk som denna tycker jag vi kör på temat bilder ;D

Mamma; -jag tror nån har varit här...
Zusanna; -vem då?
Mamma; -Hmn... jag tyckte jag såg nån i trägården...
Min lillasyster; -vaa?? har påskharen varit här?! *kutar ut*


inget ägg där...


...eller här...


...och inte här heller!?


men titta va' jag hitta! :D


bara goda också :D Namn!


påsk-present från mammi och daddy


jag och Lina fick även en HSM3-film tillsammans,
dvs vi fick en halv var...
kan vara den bästa filmen som nååånsin gjorts!! <33



påsk-present från mormor och morfar


time to make myself påsk-fin...


fast jag råka tappa i alla mina vänner ...
så dom fick ligga och sola seej (läs= torka seej) lite

typiskt min otur -.-"


I'll be back soon :D I just need some candy...

//Z<'3

Kommentarer
♥ Leia

Härliga bilder! =)



Kram

2009-04-11 @ 17:25:20
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0