I know what you are

Hello suckers! :D

Nä nu ska vi inte vara elaka här... men det ligger liksom i min natur ^^

Sorry om det kommer bli kass uppdate nu framöver. Jag har fullt med läxor som jag struntade i på lovet. Smart -.-'
Men ni får försöka ha överseende med det.. : )

Idag satt jag och Mikki i skolkiosken. Vi sålde massa kakor som vi har bakat, typ helt slutsålt. 5kr/st kostade dom (eller aa, brownisen kostade 10). Och sammanlagt fick vi in 402,50 kr. På en dag, det är rätt bra. Receptet till 'kladdkaka med kokostäcke' finns på >länken<. De andra tre recepten kommer inom kort. Dvs om jag får tag på cornflakes- och brownie- recepten av Mikki...


från vänster:
- kladdkaka med choklad-glasyr
- trekantiga brownies
- kladdkaka med kokostäcke
- cornflakeskakor



"backstage"






Peace out!
//Z<'3

Kommentarer
♥ EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Men vad gott !



/ En tjej i storstan

2009-04-15 @ 17:02:28
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
♥ diana

svar ; ahhaha ngn jävla piller för ögonen 8-) ahahah xD

Jenny alatalo ^^

2009-04-15 @ 17:31:51
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0