yesterday was a pyssel-day (y)

Yes...yesterdaypysslade/bakade jag och min little sis. lite ; )

Vi gjorde några cupcakes. Chokladmuffins med negerbolls-smet på, så att de skulle bli lite "bulliga". Och jaa, det heter negerbolls-smet!! Jag menar, vad är det för fel med att säjja det? Det är inget elakt mot negrer eller så, om ni tänker så! För då skulle mörk choklad och vitlök också vara elakt att säjja, och man menar ju inget med det?! Nä, jag stör meej på folk som säjjer "choklad-bollar". Uhhh. Hur äckligt låter inte det?! Usch. Gå och lägg er. Negerbollar heter det.


chokladmuffins, sockerpasta, sockerpasta-färg,
negerbolls-smet, sked & kniv

= allt man behöver för att göra fina cupcakes!


och här har vi dom klara cupcakes:en.
fler bilder kommer senare, när jag har hittat USB-sladden... -.-


Jag satt även och gjorde "läxa", dvs. jag broderade lite på min framtida kudde. Det börjar gå framåt, jag har redan gjort 3 av 10 blad. Fast jag ska vara klar om fyra veckor... ajjrå.


Ohh...


sen så har jag även läst lite på 'Män som hatar kvinnor'
jag har typ läst 1/8 och den är ganska bra nu...


Idag så är det så att jag och Nadjii ska på bio. 'Kenny Beins' ffs! Den ska tydligen vara kanooonkuuul (y). Enligt Pawo iaf, och litar vi på det :D + att massa komiker, från 'parlamentet', är med och då kan det väl bara inte bli fel? Nä, just det! ; )
Innan bion så ska jag köpa Johan [Palm]'s singel, 'Emma-Lee', som kommer ut idag!! Ihhh, det man har fått provlyssna är sjukt, sjukt bra, så den kommer säkert vara otroligt amazing :D :D

//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0