bought around M.


naajs block va? endast 7:-
(dock har jag fixat till det lite, innan stod det 'Memo')



svarta knästrumpor, Lindex, 79:- (Halmstad)
jag stack ner handen i en av dem för att ni skulle se mönstret.
ska förmodligen sy på en spets på dem sen.



mini-överstrykningspennor, Gallerix, 3st för 10:- (Halmstad)
såå sööta!



busskortsfodral. från pappa's jobb. öhm...gratis :D


två Vampyrböcker, namnsdagspresenter. (Bokia i Halmstad)
det är första boken i  två olika serier.



min fina älskling Piggley! <3 Är han inte vacker?!
(Åhléns, 59:-, Halmstad)



Sådärja vänner. Nu vet ni vad jag skaffade för grejjer när vi var i Mellby. Good.




Kommentarer
♥ TwIda

måste googla William Moseley ..

2009-08-18 @ 21:05:08
URL: http://thetwilights.blogg.se/
♥ Anonym

NÄÄÄHHÄÄ:... INTE HAN...

han är ingen Edward... fy dig zusanna... ;)

2009-08-18 @ 21:06:13
♥ nathalie

vilken söt gris ;) :D



www.starcevic.blogg.se

2009-08-18 @ 21:36:45
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0