Chokladverkstan, Day 5

Ännu en god dag på verkstan. Haha :D

Idag så fick jag;

- hacka choklad
- rulla några praliner
- trycka ut massa praliner
- kolla på film ^.^
- diska
- sopa, städa

+ att jag fick besök av Marri (min mentor). hon tog massa fula kort när jag hade mössan på meej. Åhnej, säjjer jag bara. Hoppas verkligen hon råkar radera dom! Annars finns det risk att halva skolan får se dom -.-"

Det är jättekul att praoa på en chokladverksta', och man märker hur mycket man avskyr skolan!

Ihhh, and someone told me she knew Him. I just "what a concident". But, on the other side, I Doesn't know Him at all. But I really wish I did!<3





//Z<'3

Kommentarer
♥ Gabriella

åh lyllos dig som får jobba med choklad! mitt heroin typ

2009-02-10 @ 08:41:18
URL: http://bluediva.blogg.se/
♥ Gabriella

hehe ja, jag kallas faktiskt för bella:P

2009-02-11 @ 13:59:51
URL: http://bluediva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0