Chokladverkstan, Day 8

Ojj. Jag kollade tillbax i bloggen, och såg att jag hade glömt att skriva om sista dan på praon. Det måste jag göra nu, så jag inte glömmer det. Då blir det hemskt ^^

Hmn, fredan förra veckan så fick jag;
- Packa choklad-hjärtan
- sopa
- diska
- skura
- käka massa bröd
&
- göra en tårta till meej själv
:D

Det gick bra med överlämningen av blomman också. Fast jag var lite nervös inför att ge den är jag glad att jag gjorde det. Hon jag praoade hos var så snäll, och jag fick lite saker av henne med.

Tre faktiskt;


en grahams-baguette =) God.


16 praliner.
Naaamn.


en alla-hjärtans-dag tårta som jag garnerade själv. lowley.


//Z<'3

Kommentarer
♥ sabinakjellhard

nu va du allt taskig :O nu blev jag jätte sugen på choklad. Guuud fast jag orkar inte gå och köpa men ändå. haha. :O

2009-02-19 @ 17:07:12
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0