uhuhuh, hur ska jag våga imon? :'(

Jag visste det. Så surt att HV skulle förlora den viktiga matchen. Fatta, hade dom vunnit hade dom lett med 2-0, nu står det typiskt nog 1-1. Men som sagt, jag kände på meej at de skulle förlora. Särskilt som frölunda hade "en extra spelare", som pappa skulle påpeka var och varannan minut x) Men det var faktiskt sant. Det var som om dommaren var med i deras lag. Han dömde baaara för frölunda. Och HV fick massa skit på seej. Så dåligt. Så dåligt... Nä nu längtar jag till måndag, då tar vi nya tag gubbar! Då ska vi krossa de små töntarna...

I övrigt så måste jag göra klart mitt kemi-arbete om kreamer tills på måndag-kväll, och min SO-uppsats tills tisdag-kväll. Så det blir work hela fortsättningen av helgen. Homework...

Imon ska jag på expo också, om nån ville annteckna. Jag är livrädd inför det. Jag ska till 'Husqvarna Folkets Park' med teater-gruppen på kulturskolan. Alla kulturskolan's grupper (dans, bild, musik & teater) är där och folk kan komma och kolla och prova på. Usch. Vi i våran grupp ska spela upp en liten "trailer" till en pjäs som vi (läs: dom) jobbar med. Och jag har en liten roll med typ tre repliker.
Men det är inte det jag är rädd för. Det är att komma dit som blir jobbigt. Jag hittar inte där inne och jag vet inte var vi ska vara. Usch, jag vågar inte gå in själv.
Vad är pinsammast? Att mamma/pappa hänger med in eller att gå in själv och inte hitta dom? Jag tror det sista.
Om någon har vägarna förbi så "spelar" jag upp 12.20 och 13.50. Små korta 10-minuters föreställningar. Snäll kom! :D


snodd ifrån ett twilight-fan. (hoppas det inte gör nått! hehe)
hon går på min skola...jag blev helt chockad när jag fick veta!


//Z<'3


Kommentarer
♥ Anonym

Tänkte bara fråga dej om du vet hru man skriver till måns då han är sänder på bambuser samtidigt... vill verkligen veta!!! tacksam för svar

2009-03-21 @ 22:20:09
URL: http://disconnected.blogg.se/
♥ Emmy

Den där bilden har jag på väggen hemma, är som miniposter i Fridatidningen just nu <3



Jag är besatt, galen, förvirrad. Jag är kär i böcker och VARFÖR är jag inte en bokkaraktär? :( Jag vill ha en Edward och mitt lyckliga slut bara <3

2009-03-22 @ 00:16:29
URL: http://boooookit.blogspot.com
♥ Pernilla Oscarsson

Hjälp. Alla i min omgivning (T.o.m Bögar!) faller som plockepinn för twilight. Just nu så är det bara jag och två andra av tjejerna i klassen som inte är beroende haha. Det börjar bli läskigt. Är den verkligen SÅ bra? haha.

2009-03-22 @ 12:13:16
URL: http://pernillaoscarsson.blogspot.com
♥ Mirela

jag la ut själv så betalar folk innan dom får tröjan :) men vi tog kiosk pengarna !

2009-03-22 @ 13:43:31
URL: http://timeislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0