konfaläger:fjällen.



Well, well, I'm hoooome!
I söndags kväll kom jag hem ifrån sälen (Lindvallen) och det var mycket roligt där! Jag åkte dit på konfaläger eftersom att jag är konfaledare. De flesta ledarna som var med är helt galna -I like that. Jag+Mikki+Paou var det från vår kyrka.

Jag åkte slalom med 2 nybörjare (för mina vänner ville inte åka). Men det gick bra och vi kom överens. Mest gröna och blåa backar blev det, för jag tycker inte att jag får ut något av att plåga mig själv i en röd eller svart. Vädret var superbra alla tre dagarna och snön var vacker som vanligt. Allt var (nästan) bra! Till och med bussresorna gick smärtfritt, även om jag hade stor ångest inför dem innan. Psalmerna var bäst x)

Är glad att jag valde fjällen framför mellogenrepet. Trots att det känns som ett svek så blev denna resan mycket lyckad :D


Kommentarer
♥ eve

Men åkte du inte med mikki? För hon är väl din vän?

2010-03-23 @ 18:56:26
♥ *Svar till Eve;

Första dagen ja. Men sedan ville/orkade/kunde(?) hon inte åka mer. Hade ont i knäna eller något. I alla fall så åkte varken hon eller Paou något på lördag&söndagen.



Men ja, hon är min vän. Tror jag.

2010-03-23 @ 21:56:57
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0