SM-guld 2010: del II



Efter den fantastiska lördagen hoppade jag (trött) runt på moln hela söndagen och pratade guld, guld, guld. Läste alla tidningar och artiklar, såg alla bilder och tittade på intervjuer om&om igen! Helt sjukt ofattbart var det.
Längtade bara efter morgondagen.

Måndag. Signerings-och-Studiedag, var hemma och laddade hela förmiddagen. Tittade på ännu fler intervjuer och reportage. Åkte till Kinnarps vid halv fyra tillsammans med tvillingarna och deras på klasskompisar. När vi anlände tio över fyra så var det redan kö utanför (det var en timme kvar). Efter ett tag blev vi insläppta och fick ställa oss i den halvtimmeslånga kön. Nervositeten kom krypande mer och mer, men jag var ändå förhållandevis lugn.

Lite över fem annlände spelarna till arenan och satte sig vid det långa signeringsbordet.
Jag blev lite knäsvag när det var min tur, men jag har varit med om större nervositet. Fick atograf av alla (ca.20) spelarna på framsidan av tröjan :D Med guldpenna, mycket vackert.

De flesta spelarna sa "hej" och "varsegod", men Lance var kul! Han snackade med alla i princip. Emelie & Sara tittade han på och sa "ahh, sisters!".
När jag skulle fota honom såg han min hand och sa "funny".
Jag fattade inget, men då sa han något i stil med "your hand" (jag hade ju skrivit Tedenby där).
"Oh yeah, he's the best! :D" svarade jag.
"Yeah he is", sa  Lance.
Sen sa han något som jag inte uppfattade, typ "and he is the best joke..blablabla".
Jag bara nickade.
Laine som satt ijämte sa att han höll med om att Tedenby är the best blablabla.
Haha :D

När vi således hade fått träffa hjältarna på nära håll så var vi ju tvugna att fota lite. Klockan var runt 6. Klasskompisarna och Emelie åkte hem inom kort, men jag och Sara hade inga planer på att lämna. Vi stod vid staketet och fotade och gick runt och tittade på när vakterna ändrade om till två köer, gav spelarna mackor och dricka.

Jag tyckte att "auran"/energin där var helt fantastisk och jag ville vara kvar så länge som möjligt. Sara började bli lite otålig vid 7tiden, men jag vägrade att gå hem. Planen var att spelarna skulle signera till 19.00, men de satt kvar till åtta. Vi satt och tittade på Tedenby (Sara kollade på Sundh) och alla de andra. Jag funderade på att gå fram och fråga något eller fråga om foto, men vågade inte riktigt på grund av den lååånga kön.

Nåväl, precis innan vi skulle gå så tog jag mod till mig och gick fram till Tedenby för att fråga om jag kunde få hans läskburk. Det kunde jag :D Så nu står den här på min hylla och är vacker, en Pepsiburk som Tedenby har druckit ur!!!

Helt fantastisk signering tycker jag. Sammanlagt var vi där i fyra timmar.




guld/hyllningsnaglar!




från hv71.se!!




Lance


Teden




hihi, så söt <3


sidbyte


ihhhhhhhhh!!!


Thörnberg åkte bakom oss en bit hem ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0