Årsresumé 2010: I [januari-mars]

JANUARI


Året började med att jag kom hem ifrån en asnajs och askall skidsemester
i Trysil i Norge.


Hade ett bra jullov med Harry Potter-bio.


Hittade en av mina bästa tröjor på 2hand och bestämde mig för att börja försöka handla mina kläder uteslutande på second hand.


Såg Erik Grönwall på Nybergs bil med Eliza och Erica.


Hittade fantastiskt rolig Zlatan/cribs-parodi från Robins!




Man kunde till exempel åka skridskor :D


Drog igång mitt projekt att lära mig virka.

Klippte lugg.

Och så åkte jag go'cart för första gången -galet kul!!
(när alla varvade xD)


Var och pimplade i Mikki's stuga tillsammans med henne & Eve.
Det var otroligt mysigt!


Var på hockey och upplevde saknad lagkänsla igen.


Antikmässa med mamman & mormor, fanns mycket fint!


Skolmatsalen, Jönköping.

Två killar ~17 håller på att ta mat. De är snart framme vid salladsdressingen.

Kille 1:...och efter det så åkte vi till McDonalds.
Kille 2: Vad är det?
Kille 1: Omen du vet, McDonals...
Kille 2: Asså, jag menar vad är det där (han pekar på salladsdressingen).



FEBRUARI



Höll mitt mest failade tal någonsin på svenskan.
Usch, jag är fortfarande ledsen och besviken över min dålighet :S


Skaffade Jaxon <3


DYRKADE vintern och var jätte-lessen på alla snöhatare.


Visade upp Kajsa-pjäsen på en högstadieskola.
Jag spelade 4-åring.


Hade mitt mest händelserika sportlov någonsin där jag:

Haft semester i Mikki's stuga, firat alla <3:ans dag med trerätters, gympat "ensam", bakat & ätit minisemlor, varit på SvenssonSvensson-maraton, virkat, varit på Boda Borg, lagt mig sent & sovit länge, varit på övernattningsfest & firat Eve, tittat på vackra knappar, åkt på plast, sett på solsidan, älskat snön, varit på bildverkstaden med Hillevi, sett Måns på Mello, läst i en (dålig) engelskabok, hoppat i snön och gjort en tavla!


Gjorde mina induviduella val inför 2:an.


En kväll hittade jag en sådan fantastiskt bra miljöfilm att jag glömde bort att plugga.


Jag jobbade på med mina tre projekt till
konstutställningen Ungdomen's Vårsalong (där jag tyvärr ej kom med).


Tog ett stort ekonomiskt steg och öppnade ett eget sparkonto.


Blev VEGETARIAN!


Längtade längtade längtade efter kärlek.
Mitt liv saknade något stoooort.



MARS


Skrev på svenskan min finaste och kanske bästa berättelse någonsin.
den handlade om pojken som fann flickan'.


Velade länge länge mellan att åka och kolla på måns i mellodifestivalen i globen eller att åka till fjällen. Tillslut föll valet på konfaläger i fjällen. Det var aaaaskul :D


Blev beroende av bildens innehåll och spelade i föreställningen Carmen & co.


Åkte till Stockholm och hade en fantastisk helg med min fina farmor <3


Hade min bästa finaste underbaraste dröm någonsin.
(och det sjukaste är att............den har gått i uppfyllelse nu!!!!!!!)



Åt våfflor, var på skitkuuuul klasskväll @Matilda Modigh's
och älskade Petra Mede Show.


Var på RAW med Mikki!




Skaffade nya vänner.



Vi fick våra teater-klasströjor!


Odlade gräs inför påsken och hade en trana som vakt.


Visade er hur jag ser ut med glasögon på...



To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0