Årsresumé 2010: III [juli-september]

JULI


Skaftö-lägret var fantastiskt.


Det var oerhört varmt hemma så jag och mamman åkte till sommarstugan för årets första dopp.


Hade min tredje och sista feriepraktikvecka. Det var naajz!
Ungdomskväll/övernattning/dygnande i Sanderyd var det bästa.
Och så våran Kick-ON med minigolf på Taberg's topp ;D


Jaxon var glad, jag fick lov på riktigt och jag gav er min bästa sommarmusik :D


Min ungerska syster kom på besök till Sverige och vi hängde i sommarstugan:
"Superawesome helg i sommarstugan. Baaaad, äkta sommarväder, duscha-i-vattenspridaren, bästa kusinerna, velcome-party, grillning på stranden x2, sova ute, paddla i "lite lätt" motvind, cykla och handla."

Vi hängde lite i Jönköping också:
"Var igår Turistguide i Jönköping tillsammans med Linda. Visade Stadsparken-vätterstranden-PB-piren-glass-stan-A6-hembyn. Mycket, mycket trevligt, och grillning på kvällen med familjerna."


Efter över ett år utan kamera blev det äntligen av att jag köpte en! Den är väl inte direkt så bra som jag hade önskat, men waaay bättre än ingen.


Sommarsaker: grillfest med Romrävs och vättern med Ornina.


Ullared med Mikki! Blev pank, eheheheh.


Åkte till Mellby med kusiner och ungerska släktingar.
Dag för dag: I & II.


Åhhhhhhhh. Helt sjukt underbart att bada i vågorna <3


Jag & Julia. Grillade på stranden och träffade awesome konstnär i Båstad.


Var på SunnyStandup med pappan.


Var i Danmark och firade  mitt intågande i den magiska åldern 17!!
Nog är den magisk alltid <3


Såg Amanda Jenssen i Halmstad, så otroligt bra <3



AUGUSTI


Var hemma igen och visade er hur svag jag är för sådanthär hår.



Firade min 17-årighet med Eclipse-bio och dygnande @ Mikki's!


Var sådär hyfsat opepp på att åka till Taizé.
Kloster i Frankrike med massa äcklig mat och gudstjänster, uuuuuusch...


Var en vecka i Taizé och det var ungefär den bästa veckan i mitt liv!
Där träffade jag den person som har förändrat mitt liv till en lyckodröm.

Ja Taizé är det bästa jag har gjort <3


Körde sanning & konka med Nadjii.


Kräftskiva i sommarstugan.


Återvände till skolan efter bästa sommarlovet någonsin.
Det var tråkigt att återvända till rutinlivet (jag haaaatar rutinliv).
Men på något sätt så klarade jag galant av första halvan av 2:an!



SEPTEMBER


Mitt sommarlovs-schema. Gav er en resumé week-by-week.


Firade Adam som fyllt vuxen!


Såg I rymden finns inga känslor på bio.
Åhh <3 Bill Skarsgård alltså.


Jag var en annan människa efter sommaren.
Mitt liv var påväg åt det håll som jag alltid hade drömt om och nu höll jag alla tummar för att det skulle lyckas fullt ut. Jag hade nu helt tappat tidsuppfattningen och flummade bara runt och var glad. Som nu. Wihooo!! :D


Var på Vegancaféet en eftermiddag efter skolan, sjukt kul!


"Det nya" Romrävs var @my place för första gången.
Greveholmsmaraton!


Var på inflyttningsfest @Eve's :D


Var ute med ekobussen =)


Jobbade som servitrice på invigningsfesten på mina föräldrars jobb!
Såg en Måns-look-alike.


Var på nattkamp med Jennifer, Mikki och Oscar&Oskar som vi träffade i Taizé.
Vi hette Absolut Random och vi kom först nerifrån!
Det var skit-skit-skit-kul och jag var överglad att jag fick träffa Oscar igen, det trodde jag aldrig ens i mina vildaste fantasier :O


Tog skolfoto.


Hade panik.
Var så osäker och rädd och spänd och förrvirrad och förväntansfull.


To be continued. DEL I DELII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0