God Jul kanske.

Jahapp. Du undrar säkert hur jag kan skriva detta, och förra inlägget, med tanke på det som står i föregående historia. Men jo, det är nämligen så här fiffigt att jag stack upp till jobbet direkt efter skolan. Och neej, nu menar jag inte att jag jobbar. Mamma's och Pappa's jobb menar jag ju såklart -.- (Vissa fattade inte det.)

Jag är iaf här för att fixa en julklapp till Nadjii. Eller den är klar nu : ] Hope you´ll lowe it!

Kan ju berätta lite kort om veckan medans jag väntar på att pappa ska jobba klart. Den har då varit sofftich!

I måndags hade jag Svenska-redovisning, "Egen Tid" ~ Sonja Aldén, hade jag analyserat. Det kändes bra. Vad tyckte folket? Visste du förresten att hon är halvungersk? Det gjorde inte jag. Coolt.

I tisdag var jag allmänt sjuk. Eller mer förkyld, jag var lix. i skolan och så. Efter skolan stack vi ner till stan' och skaffade nårra julklappar och en donut. Höhö.

I onsdag, igår, så var jag ju med förkyld (överraskning?). Det var rätt sofftisch i skolan. Och på kvällen vid halv 6 stack jag och 7 vänner till ner till filmstaden för att se på:

'TWILIGHT'

Ihh, för tredje gången jag vet. Men den är ju så fett grym! LOWELOWELOWE. Jasper forlajf<3

Idag så har jag pysslat massa saker. Det blev finfint.

--------------------------------------------------------------------------

'Från meej alla - till deej alla - En Riktigt God Jul'

(& ett gott nytt år?)



//Z<'3

Kommentarer
♥ Nadja som fick Mvg i SO!!!!

i´m sure i gonna like it!



God Jul på dig med <3

2008-12-19 @ 14:38:38
♥ Zusanna som med fick Mvg i SO!!!



SVAR;

Oh, that´s good =)



Merry X-mas<3

2008-12-20 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0