Zusanna's 2008 - DEL 1

VIKTIGA HÄNDELSER 2008


Gothia-08



invigningen


vi kom 3:a av 29 lag!
Och så blev vi, HIK, kära i Karo. HIK <3 KARO ^.^


30 januari 2008



jag läste ut denna bok,

och det är här beroendet börjar!!



Fransmännen - Laure


i väntan på fransmännen...
ett av de nervösaste tillfällerna i mitt liv - vi höll på att dö och jag skakade massa...



jag, Steffi & Laure<3


på Unniverseum i Göteborg


M i paradiset... : ]


mys på värmevärket x )


Naddjii och jag på avskeds-festen


=(


Fair Play -08


Jag (och Mikki) blev förundrade av Vöikers p93:or,
dom var sjukt bra!

För oss gick det inte bra alls.


Grövelsjön<3


slalom<3


slalom<3


slalom är så sjukt häärligt!


stugan


längd<3


'Silverfallet', vackert värre<33


jag gör en snöängel i Norge<3


SM-guld!!! -08


#1 Liv


Daniel Karlsson och...


...Amy Dessismont hyllade dom


#76 Davidsson!


#50 Jämtin <3 (numera svikaren #1 :@ ..)



Elida-08








Footloose<3










Frankrike<3


huset jag bodde i, i Chalôns-en-Champagne


Utsikt från;
"Går det är tåget till Chalôns?"-tåget
>.< HAHAahahaahahahahahaH



champgne-tillverkning


innergårde på deras skola (:O)


vandrarhemmet, i Paris <3


Jag och Nadjii i Eiffeltornet


Jag utanför Louvren


kära 'Mona Lisa'


Champs-Elysée uppifrån Triumfbågen


Bildbevis;
Jag åt sniglar och det är segt som gummi!


Paris, J'adore!! <33


Skolavslutning -08 ~ Fredagen 13:e Juni


Månsan 22!!


The "DeahtsDay", so that say...
Today was probably the last time I saw you, swetiest<3
In the food-hall first, so naajs =)
And the in the corridor two times . AMAZING! It was like the world just stopped. <3 It was the same shiit, everytime we meet.
But as I said,when I saw you in the corridor was mabye the last time I whould see you in my hole intire life! 'cause the orange cub was away the hole day after and on the Thirsday, we had "the clas' day". And you wasn´t on my speechday, the 9th grade had one by their own =/
So now I just want to write - I´m gonna miss you! <3 You made me wanna go up in the morning and you was the light in the boooring school <3 I hope of all of my heart that I´m gonna see you again, 'cause I like you J <3
Love //Zusanna<3



Månsan & Johanna i Förslöööw<3


Månsan



Jag och Johanna<3
Tack för att du är Underbar Johanna!! <3



Skaftö-08




Hanna<3
Vid slabbedabben. ^ ^


Lägerbål : ]






Konfimation






Ungern - Jùlia




shit va' ja saknar värmen o allt!


Vi var där för att gå på bröllop mellan min brevkompis syster och hennes...man.


Johanna & Peter hette dom..
men ser ni vem's initialer det mer är?
Johan Palm's!<3



skrev jag att jag saknar värmen?


huset vi bodde i


en marsipanfiol


sweetie<3


bad i det gröna vattnet, Ungern's enda sjö (och den är inplanterad...)


Mellbyh-08





New Moon, Eclipse & BD ~ 19 augusti 2008







<3


Björn Gustafsson<3










Manda Jenssen<3










Min största förebild och jag <3


Twilight the Mowie <3






(klicka!!)






//Z<'3

Kommentarer
♥ N

Sjukt snygga bilder! Speciellt "Grövelsjön" fotona!

Bra gjort:D

2008-12-30 @ 20:26:22
♥ Anonym

har åxå vatt vid silverfallet o i norge, gick troligen på samma ställe ni åkte skidor :) Va där i somras :)

2008-12-30 @ 22:10:58
♥ Z

Svar Till N;

Åhh, tack =) Hihi gillar dom med... asså det var verkligen fint där!! <3

Tack igen =D

2008-12-30 @ 22:27:38
♥ Z

Svar till anonym;

Åhh, neej fy va' coolt!! =)

Vem är du?

2008-12-30 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0