Snygg Linda bloggar!

Hej.
Linda är. Susannas kusin. Och ja, hon heter fortfarande Susanna med S för mig, och kommer alltid att göra det. Punkt.
I alla fall, jag hade tänkt gästblogga litet här. So, here we go!

Jag är här för att vi har haft skaldjurskväll. Och ja, man hör ju bara på namnet hur det skulle bli.
Skaldjur. skaldjur. Små, konstiga, läskiga, äckliga saker. Och inte nog med det, man ska äta dom också.
Kräftor och räkor har jag ätit för några timmar sen! Och man kan väl säga att av de jag åt, skalade och rensade Susanna minst hälften! Usch.
Okej, jag är äckelmagad när det gäller sånt. Don't know why, you tell me.
Enough of that.

Som ni vet är Susanna mitt uppe i valet av gymnasielinje. As I am äldre än henne så fick jag bli hennes personliga guide när hon var och hälsade på i skolan. Och eftersom jag har vissa kontakter fixades även vissa förmåner för henne. (thanks brother). I alla fall. Jag tror att alla tre linjerna som Susanna är intresserad av kommer passa henne jättebra. Så nu kommer det svåra, att välja. Jag själv hade beslutsångest över detta ett bra tag. Men jag ska säga en sak, när skolan väl började ångrade jag mig inte alls. Jag trivdes jättebra. Med både skolan, klassen och programmet. En sak är säker, gymnasiet är en väldigt stor skillnad mot högstadiet. Det går inte ens beskriva. Man måste ha upplevt det för att förstå.

Oj, vad mycket jag skrev nu. Detta är inte likt mig, alls.
Men eftersom jag sa att jag skulle gästblogga så var jag ju så illa tvungen!
(även om innehållet kanske inte blev så väldigt intressant)

Det är en till sak jag måste säga.
Detta var första gången jag bloggade. Så om ni vill läsa något av mig igen så får ni tvinga mig göra en blogg.
Thanks for reading.

CIAO!

Kommentarer
♥ Anonym

Haha, jag äger! :D OCH ALLA LÄSER ALLTING! absolut.

PussSusanna!

2008-11-16 @ 20:14:32
♥ Anonym



Svar till --;

Jajjemän : ] Bäst for dom.

Puss

2008-11-16 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0