Wampyre -manikyr



Dags o fixa om naglarna : ]
(Okeej, jag vet att detta inte är "vampyr-naglar" eller nått, men jag var ju tvungen att kalla det något.)

Du behöver:


- nagelfil
- rött nagel-lack
- svart nagel-lack
- nagel-lacks remover
- tops


Gör så här:
1. Fila först till naglarna i önskad längd och form. Det gör inget om dom är rätt så korta till denna manikyren. Försök fila dom så "spetsigt" som möjligt längst ut (som mina på bilden ovenför).
2. Måla rött på det vita på nageln + en liten bit längre in för att man ska få intrycket av att naglarna är längre (kan man också att se (hoppas jag))
3. Måla två lager med svart nagel-lack där det inte är rött.
4. Ta remover på en tops och använd för att få bort de eventuella "utanförmålningar" som visas på bilden, ect..



5.
Låt torka.
6. Klart.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0