en vettskräm cowgril!

Igår var jag på 'SF' ('SuperFredag'). Det var roligt som vanligt och igår var det wilda western tema. Så alla skulle vara cowboys. Jag var läääätt bäst utklädd ^.^ haha, det tycker jag alltid.
Vi skulle lösa massa olika schiffer, och jag knäckte allihopa. Snacka om att jag ägde. Men jag älskar ju sånt! :D


busenkelt va?
komentera vad du tror att det är, så ska jag berätta.



cowboy-igt va?
 mer bilder på outfiten kommer.


Nu till det läskiga. Det hände när vi skulle gå hem. Klockan var väl ungefär fem över 12 (på natten) när vi började gå hem från kyrkan. Vi var fem styckna som gick tillsammans.

När vi hade kommit en bit som kom en ful sak på moppe körande. Han var väl mellan 16-18 år. Han åkte och glodde på oss. Sedan vände han och körde förbi oss igen, gloende såklart. Jag typ vinka lite halvt, för jag undrade vad han ville. Det var ett sjukt misstag. Aldrig mer att jag vinkar till nån sån säger jag bara.

För han vände igen och körde förbi oss en tredje gång. Sedan svängde han in till vänster, och vi trodde han var borta.
Två av oss svängde av hem till sig, så nu var vi tre som gick.

Vi typ snackade om att han var massa läskig och undrade vad han ville och sånt.
Plötsligt hör vi ett motor-ljud och vi blir as-rädda. Så snabbt springer vi och gömmer oss bakom ett staket. Han kör förbi. Men när min lillebrorsa skulle hoppa över staketet så revs hans byxor upp. Sån otur.

Sedan fortsatte vi gå, fast denna gången gick vi på en "bakväg". Vi vågade inte gå utmed vägen eftersom vi trodde han skulle åka förbi och massa sånt. Vi gick några hundra meter... sedan hörde vi motorljudet bakom oss igen och fick typ panik. Vi kutade upp för baken som var framför oss. Och det var borta.

Efter några meter svängde en av oss in till seej, så nu var vi bara två. Jag och min lillebrorsa. Vi var livrädda, för vi hödre massa motorljud igen. Vi gick jättesnabbt. Sedan hörde vi att det var jättenära oss, så vi började kuta igen, in på en gård med massa hus.

Nu var vi nästan hemma, det var bara en parkering och en väg till att korsa. Problemet var att moppen svängde in på den vägen och körde ner och vände. Sedan stod han och väntade på oss eller nått. Vi gömde oss bakom ett garage i två minuter. Vi vågade inte röra oss.

Tillslut tittade vi fram. ingen skymt av nån moppe. Motorljudet var rätt svagt. Så vi kutade så snabbt vi kunde över parkeringen och vägen och snabbt in i huset och låste dörren. Vi hade klarat det!

Det var skit läskigt! Jag ska aldrig vinka till nån okänd mer.

//Z<'3

Kommentarer
♥ LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

Vad tycker du om min senaste sommarbild? Den är fotad på samma träd. :)

2009-04-25 @ 12:04:29
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/
♥ Hanna

Han kom o körde förbi mig o pappa två gånger oxå efter att jag hade svängt av! Han stirrade as mycket!

2009-04-25 @ 14:28:53
♥ sabina

guuuuuud, jag hade typ dött. Sjukt läskigt, men fick ni inte reda på vem det var då?

2009-04-25 @ 16:11:34
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ Svar till Hanna;

usch, han var så läskig! :O

//Zusanna

2009-04-25 @ 17:54:06
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ marre

tur att det gick bra! måste ha varit riktigt obehagligt.

var rädd om dig vännen.

<3

2009-04-25 @ 18:40:22
URL: http://mariestalhammar.blogg.se/
♥ diana

Jävlar vad läskigt :o ahah smart sanna o gå o vinka också :| shiiet tur att dt nt hände ngt :S

2009-04-26 @ 19:32:00
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0