Chokladverkstan, Day 1

heeeej.

Pjuh! Cheklista: 1/14 nationella (prov) är över. Haha. Bara 9 kvar.

Det gick faktiskt okeej. Det var svenska läsförståelse provet, och vi hade ju läst texterna massa gånger innan, så man visste typ var svaren var när frågorna kom, vilket var härligt. Och det bästa var att jag hann klart precis i tid =) Tur där. Fast jag skrev massa konstigt på två frågor, sånna komplicerade MVG-nivå-frågor du vet. Så vi får se hur det blev.

Usch, ett nytt prov på torsdag, och det är det värsta. Uppsattsen! Usch, jag hatar sånt. Så det kommer gå shit om jag känner meej rätt. Hahaha, nu skrev jag shit. Så kan man ju inte säjja. Det kommer gå "shit". Hhahaa, förlåt för min humor. *Skit menar jag.
--------------------------------------------
Efter provet var det raka vägen till min prao-plats, som råkar vara 'Chokladverkstan'. Första dan idag. Och jaa, det var fiint ; ) Det är två som jobbar där (?!) och hon som är chefen skulle iväg. "Den andra" fick ta hand om meej. Jag fick fylla på praliner, hälla lingonsylt i burkar och fixa för en chokladprovning. Och sen slutade hon som hade hand om meej, så hon skjutsade hem meej =)

Fick jobba från 11 till halv 1. sooft.

Och juste... hon sa att jag fick provsmaka så mycket jag ville!! :D


Jackson Rathbone <3


(Jasper i Twilight.) <3


Puss&Kraam
          Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Josefin

Svar på din kommentar:

Tack så mycket :D aa, jag klippte mig förra veckan! :D

2009-02-03 @ 15:10:20
URL: http://jozzans.blogg.se/
♥ emma

haha nej men jag stör mig inte alls på folk som är " kära " i johan eller vad allt nu alla är. jag tycker bara det är gulligt :) det jag bara stör mig på att alla tror att man måste vara kär i killen för att lyssna på honom och åka och se honom osv. sen förstår jag varför alla är kära i sånt i honom. han är hur gullig som helst. det är klart att jag vill träffa honom och lära känna känna honom hade varit hur coolt som helst. men det är inte anledningen att jag lyssnar på honom liksom :)

2009-02-03 @ 15:59:06
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0