Chokladverkstan, Day 3

Igår så var det som sagt prov, och jag åkte skjuts med mamma från skolan till jobbet. Jag kom fram ungefär vid tolv, så det blev bara tre timmars jobb... men jag hann;

- doppa mozartkulor (i choklad
- doppa praliner (i choklad här med)
- packa ihop massa praliner
- packa upp askar

Det var jättekul att doppa praliner! Det finns massa olika sätta att göra det på och igår så fick jag testa att; göra dem "spretiga"/taggiga, göra så att det lyste igenom lite och göra heltäckande.

Det är ett roligt jobb! =D
Och gott.


//Z<'3

Kommentarer
♥ Sara

Haha! Det är lite blandat. Jag kommer ifrån Dalarna men bor i Skåne. Alla filmerna är filmade olika tidpunkter, men jag har nog lite blandning mellan dalmål/skånska. Fast alla säger att det låter mer åt stockholm, så jag vet inte faktiskt!

2009-02-06 @ 15:36:47
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0