10 år med PARLAMENTET

Sådärja'! =)

Del 2 klar. Bara en till... Den kommer nog imorron (senast i övermon) och jag tror att det blir riktigt naajs... Det är nämligen om Nöjjesliv, hihi.

Efter sista delen av Årsresumén kommer två saker;

-Det första är några små överraskningar här i bloggen. Eller förändringar eller vad man ska kalla det. Säjj gärnav ad du tycker sen.
Ledtråd: kategorier...

 -Det andra är en Utvärdering som jag (H)JÄRNA, (H)JÄRNA vill att du gör. Om bloggen. Jag har faktiskt (!) hållt på i en hel termin exakt.

Lite att se fram emot för er del och så måste jag säjja att jag hoppas på att få läsa massa komentarer (det kommer bli kul).

Men nu blir det ingen mer blogg på ett tag. Kl. 20. 00 börjar ju;

'PARLAMENTET FIRAR 10 ÅR'!

Svenskt humorprogram från 2009. Parlamentet har nu sänts i tio år vilket firas med pompa och stått. Det blir en humorresa genom Parlamentets historia. Panelen kommenterar klipp från alla säsonger och allt under ledning av Anders S Nilsson. Tävlar gör i det blå laget gör Henrik Schyffert, Helge Skoog, Sissela Kyle, Björn Gustafsson , Johan Rheborg och Petra Mede. I det röda laget finns Henrik Hjelt, Johan Ulveson, Robert Gustafsson, Soran Ismail och Annika Lantz.

ett av mina absoluta favvoprogram och Björn är med! klockan åtta alltså.


//Z<'3

Kommentarer
♥ Jessica

Desamma tjejen! Hoppas du hade en fin kväll, min var grym! :D

2009-01-02 @ 14:07:42
URL: http://www.mrmrs.se
♥ Zusanna

Svar till Jessica;

Joo, det var okeej.

Åhh, va kul! :D

2009-01-02 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0