börjar Hund bli muslimisk?

Åh nej. Nu kom jag på att jag måste damma och damsuga hela övervåningen. Helst innan mamma kommer hem, för annars får jag inga våfflor. Och hon skulle komma hem vid fem -.-" d'oh.

Och en annan hemsk sak är att Tv:n är sönder. Eller nä, boxern. Den stod uppe på Tv:n och så skulle Jackie fixa en sak med antennen - och då ba *duns!* så föll den ner i golvet och en sladd gick sönder. Så nu kan man inte kolla. Yeah, nice. NOT. Tur att 'True Blood' - Sässong 1 är slut. Annars skulle jag missat det idag och då hade jag väl dött.

Jippe, solskensproblem. Men man blir lätt nerstämd när man kommer in från en rätt olång proenad med Hund. För det är iskallt ute tycker både jag och hon. Och då är det ingen som vill gå långt och båda fryser och det är så äckligt, deprimerande ljus ute. Då blir det lätt en minilång runda. Hehe.


fin bakgrund va? <3


Hund har börjat bli religiös


en söt muslim är hon i alla fall : ]


jätte söt faktiskt <3


hmn... och trött.


Puss&Kraam
           Zusanna<'3


Kommentarer
♥ Jonnah

Haha söt Alice är, hehe :P

2009-01-28 @ 19:20:07
URL: http://trotter.blogg.se/
♥ emma

vilken tur :) haha lite lyx, dock stod jag och väntade typ i ung 2 h :)

2009-01-28 @ 21:27:24
URL: http://emaaaas.blogg.se/
♥ emma

aha okej gu så tufft ;) går nog bra, bara du satsar allt liksom :) tycker det är skitcoolt med människor som vågar stå på scen! älskar teater och musik och allt men har scenskärck!

2009-01-29 @ 23:06:05
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0