black'n'pink fest-manikyr



Så här såg naglarna ut på suck-festen. Temat för själva festen var svart/rosa/vit, så jag tyckte att det passade bra :D

Du behöver;

- svart nagellack
- ett mörkrosa & ett ljusrosa nagellack/alternativt endast ett nagellack om man hittar en passande rosa
- glitter nagellack
- topcoat (= över nagellack)

Gör så här;
1. Måla svart på hela nageln förutom på det vita.
2. Måla med det mörkrosa nagellacket på det vita längst ut på naglarna. Låt torka.
3. Måla sedan ett lager till med det svarta nagellacket.
4. Måla efter det med det ljusrosa nagellacket över det mörkrosa du målade innan.
5. Låt torka.
6. Måla lite med glitter nagellacket över det svarta. Låt torka.
7. Tillsist målar man med det genomskinliga lacket och sen så är det klart!






Kommentarer
♥ Sophy - What U See Is What U Get.

svar: det va första gången jag träffa honom =)

men dom vi va på student hos känner han =)

2009-06-13 @ 13:48:36
URL: http://sophys.blogg.se/
♥ LINNEA

SV: Tack så mkt! :) Det är lugnt, min kompis ska med mig nu så jag slipper åka ensam :) Ja klart, Johan ska ju till Gränna snart har jag för mig :O ;) Puss

2009-06-13 @ 14:17:19
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
♥ marre

skitcoola :D

2009-06-13 @ 18:07:52
♥ Anonym

du kan fan inte måla naglarna ;s

2009-06-13 @ 18:50:22
♥ Zusanna

svar till anonym;

kan jag visst, det ser du väl?!

idiot -.-'

är du så mycket bättre själv?

2009-06-14 @ 11:36:26
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0