it ain't over 'til it's over

Tuddeloo :D

Idag har jag jaobbat hela dagen... Sommarjobb vetni. Men som tur var låg det ute i trädgården, så det var inte så långt att gå iaf x) Mamma har nämligen tvingat oss att måla om lekstugan... Liiite jobbigt. Så idag har jag och min lillebrosa skrapat färg, tvättat den och grundmålat den. Imon ska vi börja måla den, om värdet är okeej vill säga. Vi räknar med att den blir klar tills på torsdag senast =)

Och juste, vi cyklade bort till 'Konsum' och köpte 'Ben&Jerrys' -glass också. Första gången... hehe, känns lite pinsamt att erkänna det, jag vet ju att alla i bloggvärlden har ätit den och avgudar den. Så nu ska jag äntligen prova den! Dock får det vänta tills imon. Fast åhh, jag är så sugen! Men nä, imon efter maten ska vi smaka. Hoppas att den är så underbart god som alla tjatar om och att den är värd pengarna! ; ) 'Half baked' valde vi, var det ett bra val?

Nu ska jag kolla på tre '90210' -avsnitt (youtube, hehe) och sen är det läggdax. Man måste vara pigg till jobbet imon.
Och så ska jag upp halv 10, för då börjar 'Blue wahter high'!!! :D :D Ihh, lowe it <3 so much.


det var lite att göra...





Kommentarer
♥ marre

MYCKET bra val!

2009-06-16 @ 22:26:35
♥ Zusanna

*Svar till marre;*

Jaa, jag märkte det! :D

2009-06-17 @ 15:48:15
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Sandra

Hihi, jag tycker också att

"Blue wahter high" är bra!^^

2009-06-19 @ 15:13:38
URL: http://sandrapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0