sista avslutningen i grundskolan

Nu kommer bara lite kort om skolavslutningen förra veckan + lite bilder.

Det var allstå nästan preciiis för en vecka sen, förra fredagen, som jag slutade grundskolan för gott. Det känns såklart otroligt skönt, men samtidigt så känns det faktiskt tomt. Jag vet inte varför, trodde absolut inte att den känslan skulle komma. Men som tur är så börjar den försvinna mer och mer för varje dag...

Först på morgonen i fredags så fick jag skjuts av Nadjii's bil till skolan. Vi satt i aulan och tittade på lite folk som sjöng och sånt där. Sen fick kamratstödjarna gå upp på scen och få diplom. Det var kul. För jag var kamratstödjare :D Och jag älskar att stå på scen, haha.

Efter det så fick alla klasser en och en gå upp på scen och hämta sina betyg från rektorn. Det var lite lamt och tog massa tid och sånt. Och en skum sak. Var att jag kommer 5a på klasslistan, vilket betyder att jag borde fått mina betyg typ först. Men nä, läran hade blandat alla lappar. Så jag ba; tyyypiskt -.- Jag sa till Musse; "jag kommer la säkert få sist bara för det."
När det var fem lappar kvar hade varken jag eller Musse fått.
4 lappar...
inte jag, 3 lappar...
nähä, men nudå?, 2 lappar
Musse fick sitt.
1 lapp kvar.
det var min.
Jag fick sist. Det har aldrig hänt i min världshistoria, men jag var inte förvånad. Såklart skulle dom ge meej sist nu när det var sista gången i den skolan.
Men så typiskt.

Sen så gick vi ut ur aulan och då stod typ alla lärare på led och så var man tvungen att krama alla. Laamt, i och med att jag har lite kramfobi. Heh.

Sen gick vi till klassrummet, jag gav prensent till lärarna och dom snacka lite. Sen åkte vi hem.

SLUT på grundskolan.


jag & Nadjii


ganska hemsk bild inne i aulan.. men whatever


här ser man vad jag hade på meej;
~ klänning (min konfaklänning) - Company
~ leggins - ??
~ väska - Asia center (Ungern)
~ hanskar - Stockholm Stadsmission (2hand i Sthlm)
~ blomma (i håret) - ros från trädgården


får kram av läran och diplom som kamratstödjare


Emelie i klassrummet


Mikki i klassrummet


detaljer





Kommentarer
♥ susan

sv: följ min blogg om du vill ta reda på det haha ;D

2009-06-20 @ 13:01:51
URL: http://susanss.blogg.se/
♥ diana

aboowe dt hande nt ens mkt pa skol avslutningen jue :o haha shiiet varsta kort xD

2009-06-21 @ 13:18:39
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0