busskaos på isgator


jag håller på att bli överkörd

Yes! Det var lite smått kaotiskt i morse, som kanske kan skådas på bilden.

Buss nummer 1 har sommardäck på seej. Genius. Alltså kan den inte komma upp för den lilla "backen", för det är is på hela gatan. Den åker tillbaka...och tar sats....och kommer nästan upp. Men inte helt. Så den får backa och ta ny sats...och kommer inte upp.

Samtidigt ska den blå lastbilen, nr 2,  in på den vägen. Men när buss 1 står mitt i vägen och inte kan komma upp så kommer den på att den kan vända. Så det är det den försöker, den kom från höger och ska alltså försöka vända och köra tillbaks till höger. Trots att buss 3 är lite ivägen.

Sen står buss 3 bakom lastbil 2. Och den ska svänga in på gatan där buss 1 står och kämpar.. Men den kan inte, för lastbil 2 (som försöker vända) och buss 1 (som inte inte kommer upp) är i vägen.

Naajs, huh?
Och mitt i allt står jag och väntar på att bli överkörd.

//Z<'3

Kommentarer
♥ sabina kjellhard

gud vad läskigt de skulle va och stå där, som du gjorde. Men måste bara säga att när man läser "Och mitt i allt står jag och väntar på att bli överkörd"

så blir din historia bli rolig xD

2009-03-24 @ 17:10:52
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ Elin [ n e v n a r i e n ]

Mm grejen är ju att jag är i behov av pengar, så det är ju inte bara att vara sämre i skolan, inte gå på träningar osv... utan jag måste ju verkligen ligga i för att kunna betala hyra och mat och ja.. kunna leva liksom :/

2009-03-24 @ 17:56:36
URL: http://nevnarien.se/
♥ Jonnah

Hahahha bra beskrivning dö :P

2009-03-24 @ 20:07:03
URL: http://trotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0