I lowe the theatre <3

Ojojoj. Det blev minsann en riktigt teater-week-end och mer därtill :D
Jag och min teater-grupp har haft repetioner hela lördagen, söndagen, gårdagen och idag. Och ikväll hade vi våra två föreställningar.

Shit vad kul det är! Teater<3 Jag älskar det. Trots att jag inte är så bra på det... nybörjare är ju alla i början (jag har bara gått på teater-lektioner i en termin). Haha. Men folk sa att jag var bra och alla tyckte jag var roligast. Yey! Humor är det jag vill stå för, så det passade fint :D

Tur att jag valde estet-teater till gymnasiet. Det kommer bli grymt! Wiiee.
Fatta att vara skådespelerska... fy vad roligt! Åhhh. Jag vill verkligen bli det ännu mer efter detta. Åh. Åh. Det är en sån känsla när man sitter där med bara en spotlight och alla stirrar på en. Det är helt tyst på scen. Åhh :') För naajs.

I'm dreaming of a white christmas acress-work...


Bilder kommer snart, om jag får tag på några (kan passa på att förvana om att jag spelade gamling, så ni inte blir rädda).
Plus att jag vet att jag lovade att skriva om eu-meeting, men jag behöver få tag i bilder till det med innan jag skriver nått.

Lowe (teater)!




translation;
I've been rehearsing and acting the whole week-end and yesterday and today. I didn't even went to school...
We had our two shows this evening, and I think it went out well :D
I loowe acting, it's so fun and everything and yes... I really wanna become an acress! Really. It would be sooo freakin' nice.
I'm looking for pictures from today and also from eu-meeting. I'll be back when I've found some!
Lowe (theatre)!






Kommentarer
♥ Nina

aaw, tack gumman !:)



gillar ditt hår1

2009-05-20 @ 14:28:09
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0